Math

وبلاگ ریاضی فاطمه عباسی

Math

وبلاگ ریاضی فاطمه عباسی

Math

هر بار که می آیی شاخه گلی بردار و برو...

فاطمه عباسی

آخرین نظرات
  • ۲۹ خرداد ۹۶، ۱۶:۴۲ - چرت
    چرت
  • ۳۰ فروردين ۹۶، ۱۵:۴۴ - پرنیا
    عالی
نویسندگان

بوی ماه مهر

شنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۳، ۰۴:۵۷ ب.ظ

  
سال تحصیلی جدید را به همه دانش آموزای عزیز تبریک میگم.
امیدوارم سال خوبی رو شروع کنید.


نظرات  (۶)

  • یاسین افراسیابی
  • خانم عباسی خیلی وقته وبلاگتون به روز نشده.
    الآن 3ماه از مهر میره ولی هنوز این مطلب مونده.
    فکر نمیکنید وقتشه ی نواوری کنید؟
  • دانش آموز
  • شما یادتون هست بزرگترین خلاف ما زمان مدرسه داشتن حل المساعل بود
    از اختلاص هم جرمش بیشتر بود !
    وقتی جوابا رو میخوندیم همه جوابا مثل هم بود

     

     

     

    یادش بخیر؛ در به در دنبال یکی میگشتیم کتابامونو جلد کنه !

     

     

     

    همیشه تو مدرسه عادت داشتم همکلاسی هامو بشمرم
    تا ببینم کدوم پاراگراف برای خوندن به من می افته!

     

     

     

    آخه من نمیدونم شادی های های راه مدرسه که میگن یعنی چی؟
    والا ما که یا کتک میخوردیم یا کتک میزدیم
    شادی مادی هم در کار نبود فقط گریه و لباس پاره
    که البته بعداز اون هم مادر گرامی از خجالتمون حسابی درمیومدن!

  • دانش آموز
  • من حاضرم آمونیاک خالص تنفس کنم ولی بوی ماه مهر به مشامم نرسه....
    پس دانشجوها چی؟
    سلام فاطمه جون

    فقط به دانش آموزا تبریک میگی؟؟!!!
    معلماشون چی پس؟؟!!!

    پاسخ:
    اقبالی  بهش فکر نکرده بودم که به دبیرا هم  تبریک بگم
    مرسی که یاداوری کردی
    سلام فاطمه جون

    فقط به دانش آموزا تبریک میگی؟؟!!!
    پس ماها چی؟؟!!!
    البته من که دپرسم از بازگشایی مدارس...
    پاسخ:
    سلام اقبال جون

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی